Misja firmy

Misją firmy Nova Praxis jest dostarczenie średnim i dużym firmom sprawdzonych, wiarygodnych rozwiązań usprawniających ich działanie w obszarze procesów biznesowych, produkcyjnych, oraz procesów wspierających na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa.

Doskonalimy funkcjonowanie firm w każdym obszarze i na każdym etapie.

Każdy projekt realizowany we współpracy z nami należy traktować jako inwestycję, która musi się zwrócić w jak najkrótszym czasie. Mamy tego świadomość, dlatego wynik naszych prac musi zapewnić naszym klientom wymierne korzyści ekonomiczne zarówno w obszarze procesów biznesowych (krótszy czas obsługi procesów biznesowych, sprawniejsza obsługa klientów) jak i w obszarze usprawnienia procesów wspierających poprzez zwiększenie efektywności działów backoffice, automatyzację czy obniżenie kosztów operacyjnych. Dążymy do ciągłego podnoszenia jakości naszych usług, poprzez system zarządzania jakością. Sposób działania i wyniki naszych usług poddajemy zewnętrznej certyfikacji i ocenie przez niezależne instytucje (w I.2020 firma uzyskała certyfikat SUS 2.0 na usługi szkoleniowe i doradcze oraz w III.2020 Nova Praxis uzyskała „Złote Godło” w kategorii QI SERVICES usługi najwyższej jakości dla usługi „Analiza, pomiar i optymalizacja procesów biznesowych”).

Wizja firmy

Do roku 2023 chcemy, aby firma Nova Praxis znalazła się w grupie top 5 firm doradczych w Polsce w obszarze optymalizacji procesów biznesowych i procesów wspierających. Chcemy to osiągnąć poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wskazując precyzyjnie firmom, gdzie należy szukać miejsc do optymalizacji i jak przeprowadzać szybko i skutecznie zmiany organizacyjne ograniczając przy tym opór pracowników, kierownictwa, kontrahentów, klientów i innych interesariuszy.

Zastosowanie narzędzi do pomiaru procesów, przepływu informacji oraz analizy barier ma dać firmom odpowiedź na pytanie „Co mam zmienić w firmie w obecnej sytuacji mając ograniczone zasoby ludzkie i materialne, aby utrzymać lub poprawić swoją pozycję rynkową?”.

Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i ponad 1.300 tys. godzin pomiaru oraz najlepsze wzorce z dorobku naukowego z obszaru zarządzania, finansów, strategii i organizacji przedsiębiorstw, HR chcemy dostarczać najlepsze możliwe rozwiązania dla naszych klientów, które pozwolą maksymalnie wykorzystać własny potencjał posiadanych zasobów ludzkich i materialnych.

W dobie zmieniających się pokoleń wdrażamy politykę wzajemnego poszanowania pracowników bez względu na wiek i płeć, ale równocześnie oczekujemy od naszych pracowników i współpracowników dużego zaangażowania, profesjonalizmu oraz wysokiej jakości świadczonych usług. Nie wszyscy to rozumieją, dlatego nie każdy może dołączyć do naszego zespołu. Wysoka jakość świadczonych usług dla naszych klientów jest dla nas priorytetem.

 

Zaufali nam

 

Wyróżnienia i certyfikaty

W kwietniu 2019r. firma zdobywa nagrodę Geparda Biznesu 2018r. za dynamiczny rozwój w woj. małopolskim. W październiku 2019 spółka zdobywa nagrodę Lidera Konkurencyjności 2019r. przyznaną przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. W lutym 2020 firma zdobywa nagrodę Złote Godło w kategorii QI SERVICES za usługę „Analiza, pomiar i optymalizacja procesów”, a w kwietniu firma otrzymuje nominację do nagrody „Zasłużony dla inteligentnego rozwoju” za innowacyjne podejście do pomiaru procesów.

W lipcu 2020 firma otrzymuje nominację do nagrody „Ambasador innowacyjności” za rozwiązanie do analizy oporu pracowników przed zmianami, co w konsekwencji pozwala unikać zmian, które już na starcie spowodują duży opór i dalsze zmiany już na pewno nie dojdą do skutku. Narzędzie do analizy oporu pracowników przed zmianami bazuje na modelu Beckhard-Harris’a. W lipcu 2020 firma otrzymuje nagrodę Made in Poland 2020 za wspieranie polskich firm. Cyklicznie rod do roku otrzymujemy Certyfikat Wiarygodności Biznesowej.

Nagroda - Lider Konkurencyjności 2019

Nagroda – Lider Konkurencyjności 2019 przyznana w ramach VII Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości za innowacyjne usługi, dynamiczny rozwój spółki oraz podjęte działania eksportowe w 2019r.

Nagroda - Gepard Biznesu 2018

Nagroda – Lider Konkurencyjności 2019 przyznana w ramach VII Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości za innowacyjne usługi, dynamiczny rozwój spółki oraz podjęte działania eksportowe w 2019r.

Certyfikat Wiarygodności Gospodarczej

Certyfikat wiarygodności gospodarczej przyznany przez firmę Bisnode za bardzo dobre wyniki finansowe oraz wysoką moralność płatniczą (jak czytamy w uzasadnieniu  przyznania certyfikatu).

Certyfikat SUV 2.0

Certyfikat SUS 2.0 określa wymagania wobec firm szkoleniowo-rozwojowych (prowadzących usługi szkoleniowe, coachingowe, doradcze, e-learningowe itp.) w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji oferowanych usług.

Wyróżnienie Złote Godło

Tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QI SERVICES usługi najwyższej jakości: Analiza, pomiar i optymalizacja procesów biznesowych.

 

Udział w konferencjach

Firma Nova Praxis od wielu lat uczestniczy w licznych konferencjach poświęconych podnoszeniu efektywności zasobów ludzkich.

Konferencje NovaPraxis

VII Kongres
Udział w panelu „Forum Eksportowe”
Laureat nagrody „Lider Konkurencyjności 2019”

Konferencje NovaPraxis

Europejskie targi branży HR – Zukunft Personal 2019
Stoisko wystawiennicze
„Targi branżowe Zukunft Personal 2019”

Konferencje NovaPraxis

III Analiza danych dla HR Managera – XII.2017
Główny Partner
„Jak HR może podnieść efektywność pracy o 20%, czyli wnioski z projektów doradczych Nova Praxis.”

Konferencje NovaPraxis
Konferencje NovaPraxis

Europejski Kongres Gospodarczy – V.2017
Panel ekspertów

Konferencje NovaPraxis

XXV Kongres Kadry – V. 2017
Brązowy Partner konferencji
„HR podnosi efektywność firmy o 20% – jak to zrobić?”

Konferencje NovaPraxis

BPM TRENDS – VI Edycja 2016
Brązowy Partner
„Efektywne zarządzanie procesami”

Konferencje NovaPraxis

Process & Operation Excellence Summit 2016
Srebrny Partner
„Pomiar procesów – gwarancja szybkiego podniesienia efektywności.”

 

Co nas wyróżnia

ios-bulb

Łączymy biznes z metodyką i technologią – rozumiemy cele biznesowe, to im podporządkowujemy wdrażane metodyki i rozwiązania informatyczne

ios-checkmark

Dzięki naszym usługom i rozwiązaniom pomagamy klientom osiągnąć wymierne korzyści biznesowe

ios-contacts

Doceniamy czynnik ludzki, wiemy że obok procedur równie ważna jest motywacja pracowników

ios-podium

Nasze podejście do pomiaru i analizy procesów to inwestycja z szybkim zwrotem < 3 miesięcy

ios-thumbs-up

Nasze rekomendacje zmian optymalizacyjnych są poparte konkretnymi liczbami z pomiaru procesów

ios-settings

Skupiamy się na podnoszeniu efektywności pracy – zwracamy szczególną uwagę na dublowanie tej samej pracy w różnych działach, obsługa papieru, realizacja prac poniżej średniej efektywności, nadmierny przerost struktur, nieefektywny przepływ informacji, etc.

ios-person-add

Podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego klienta

ios-swap

Wspieramy klientów w przeprowadzaniu zmian