Spółka Nova Praxis powstała w 2013r. skupiając się początkowo na organizacji projektów i poprawie działania firm z sektora MŚP. Z czasem spółka rozwijała wachlarz swoich usług wprowadzając do swojej oferty unikalną usługę „Analiza, pomiar i optymalizacja procesów”, co zostało docenione przez członków komisji konkursowej „Najwyższa jakość QI 2020” i w lutym 2020r. spółka otrzymała nagrodę Złote Godło w kategorii QI SERVICES usługi najwyższej jakości właśnie za usługę „Analiza, pomiar i optymalizacja procesów”.
Od ponad 6 lat realizujemy usługi doradcze związane z analizą i optymalizacją procesów dla firm różnych firm, z GPW takich jak VRG SA, ELZAB SA, PEPCO SA, PGF SA, RAFACO SA, BUDIMEX SA i wiele innych. Naszą dewizą jest implementacja doświadczeń między branżami oraz maksymalne wykorzystanie potencjału firmy. Przez 7 lat działania stawiamy na pełne zadowolenie klienta i realizację wysokiej jakości usług.
Od początku istnienia stawiamy na ludzi, którzy stanowią największą wartość w firmie. Co roku otwieramy program praktyk dla studentów, z których wybieramy najlepszych do dalszej współpracy. Starannie selekcjonujemy osoby do współpracy. Zaczynając współpracę z daną osobą, od początku zakładamy wieloletnią współpracę i tego też oczekujemy od pracowników. W zależności od doświadczenia, motywacji, wiedzy i personalnych oczekiwań staramy się wyznaczyć naszym pracownikom i współpracownikom ścieżkę rozwoju dopasowaną do ich potrzeb zarządzając ich kompetencjami i definiując wewnętrzne cele do osiągnięcia.
W naszej firmie cenimy szczerość, uczciwość i wzajemny szacunek. Nasi eksperci to zgrany i zaangażowany zespół gotowy na wszelkie wyzwania. Pomimo przeszkód, jakie przed wieloma firmami stawia COVID-19, działamy nieprzerwanie ze zdwojoną energią i zaangażowaniem.
Poznaj naszych głównych eskpertów
Zarząd
Konrad Bajor
Prezes Zarządu i współwłaściciel Nova Praxis. Absolwent studiów MBA Executive. Wieloletni manager, wspierający firmy ich rozwoju oraz finansach. Specjalizuje się w projektach mających na celu: analizę i optymalizację procesów, opracowanie strategii produktowej, wartościowanie stanowisk pracy, wdrożenie zmian w organizacji, wsparcie firm w planowaniu i wdrożeniu zmian organizacyjnych.
Arletta Szczurek
Wiceprezes Zarządu i współwłaściciel firmy Nova Praxis. Menadżer, informatyk z doświadczeniem w realizacji zarówno projektów IT jak i oszczędnościowych oraz zwiększających efektywność. Arletta Szczurek realizuje i nadzoruje projekty optymalizacyjne w branżach: produkcja, usługi, IT, energetyka, retail, bankowość w roli Eksperta oraz Lidera zespołu. Specjalizuje się w projektach mających na celu analizę, pomiar i optymalizację procesów biznesowych, badanie efektywności procesów, poprawę efektywności pracy, mapowanie procesów pod wdrożenie systemu. Absolwent studiów MBA. Posiadane certyfikaty: OMG - Certified UML Professional Fundamental, REQB - Requirements Engineering Qualification Board, PRINCE2 Foundation.
Nasi główni eksperci
Łukasz Mazurkiewicz
Starszy Analityk Procesów Biznesowych. Absolwent AGH w Krakowie, Kierunek: Informatyka Stosowana. Pracownia Studium Pedagogiczne - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WH AGH. Specjalizuje się w projektach mających na celu analizę procesów biznesowych, analizę systemową, poprawę efektywności pracy, prowadzenie analiz przedwdrożeniowych dla systemów IT, opracowywanie zapytań ofertowych dla zamówień na systemy IT. Posiada certyfikat PRINCE2.
Paweł Gawron
Starszy Analityk Procesów Biznesowych. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Specjalizuje się w projektach mających na celu efektywną realizację projektów, analizę procesów biznesowych, prowadzenie analiz przedwdrożeniowych, prowadzenie szkoleń i warsztatów. tworzenie procedur i instrukcji. Posiadane certyfikaty: PRINCE2 Foundation, Microsoft Certified Product Specialist (MCP), IBM Certified Specialist - Advisor for e-business, IBM Certified Instructor, Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością EN ISO 9001:2000 (DEKRA-ITS).
Sylwia Mietkiewicz
Starszy Analityk Procesów Biznesowych. Ekonomista z doświadczeniem biznesowym w pracy analityka procesów biznesowych oraz koordynatora projektów. Realizowała projekty dla firm z obszaru IT, logistyki, bankowości, produkcji. Specjalizuje się w projektach mających na celu analizę procesów biznesowych, poprawę efektywności pracy, wdrożenie wytycznych RODO. Posiada certyfikaty: Auditor Wewnętrznych Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001, ISO 14001; Auditor Wewnętrznych Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 2700.
Katarzyna Sosnowska
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kierunek: Ekonomia. Starszy analityk finansowy z dużym doświadczeniem w biurze PMO. Doświadczenie w dojrzałym środowisku korporacyjnym działającym w obszarze IT i Telco. Zarządza działem PMO w Nova Praxis. Posiada doświadczenie w koordynacji projektów unijnych oraz dużych projektów z udziałem kilkunastu analityków.
Arkadiusz Babecki
Analityk Procesów Biznesowych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (Kierunek: Analityka Gospodarcza) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (Kierunek: Zarządzanie). Specjalizuje się w projektach mających na celu: analizę procesów biznesowych, poprawę efektywności pracy, opracowywanie zapytań ofertowych dla zamówień, analizę systemów IT.
Zdzisław Szklarzewicz
Specjalizuje się w projektach mających na celu: analizę procesów biznesowych, poprawę efektywności pracy, opracowywanie zapytań ofertowych dla zamówień, analizę systemów IT.
Katarzyna Chmioła
Specjalista ds. optymalizacji procesów biznesowych. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Kierunek Finanse i Rachunkowość, Specjalność: Inżynieria finansowa. Specjalizuję się w projektach mających na celu analizę procesów biznesowych, poprawę efektywności pracy, opracowywanie zapytań ofertowych dla zamówień.
Marek Brusik
Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego (Kierunek: Politologia), Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (Kierunek: Zarządzanie i rozliczanie projektów finansowanych przez UE). Specjalizuje się w:
- Doradztwie przedsiębiorcom w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów inwestycyjnych, szkoleniowych i doradczych.
- Prowadzeniu i rozliczania projektów inwestycyjnych oraz szkoleniowych finansowanych ze środków UE.
- Przygotowywaniu oraz nadzorowaniu nad procedurami przetargowymi w ramach projektów finansowanych
w ramach środków UE.
- Analizie procesów biznesowych - obejmująca pomiar, analizę i optymalizację procesów biznesowych.
Irina Sajnacka
Analityk procesów biznesowych i doradca biznesowy. Doktorantka na Wydziale Nauk o Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w korporacjach międzynarodowych jak też w projektach doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Specjalizuje się w projektach mających na celu analizę, pomiar i optymalizację procesów biznesowych, badanie efektywności procesów, poprawę efektywności pracy, mapowanie procesów pod wdrożenie systemu.
Co nas wyróżnia?
2 500
przeanalizowanych procesów
1 100
przeanalizowanych unikalnych stanowisk pracy
46
projektów analizy i optymalizacji procesów
1,3 mln
przeprowadzonych badań godzin pracy
o 25 000
wzrost efektywności osobodni
38 600
godzin poświęconych na projekty dla naszych klientów

Nasze wartości

Uczciwość

Entuzjazm

Profesjonalizm

Energia

Praca zespołowa

Zaangażowanie

Doświadczenie

Równouprawnienie

Wykorzystanie nowoczesnych praktyk

Współpraca z ekspertami