Digitalizacja w biznesie może polegać na wprowadzeniu do stałego użytku w firmie OCR, skanerów oraz parserów maili, które pozwolą na automatyczne przetwarzanie danych w jednym, większym oprogramowaniu. Dzięki temu dostęp do wszystkich dokumentów firmowych można mieć już z jednego komputera. Co dokładnie składa się na proponowaną usługę?
- Audyt funkcjonowania organizacji pod kątem digitalizacji informacji,
- wdrożenie prostych reguł poprawiających organizację pracy w biurze ,
- dobranie sprzętu i oprogramowania do digitalizacji procesów (właściwy skaner, system OCR, parser maili),
- stworzenie bazy wzorców dokumentów z określonymi kodami dla systemu OCR,
- wdrożenie workflow do obiegu dokumentów.
Dla kogo adresowana jest usługa?
Odbiorcami usługi Digitalizacji procesów w biurze są firmy, które odczuwają potrzebę uporządkowania obiegu dokumentacji, tj. faktury, umowy, protokoły, zamówienia, reklamacje, delegacje, wnioski urlopowe. Znacząca część firm realizuje proces obsługi korespondencji przychodzącej ręcznie albo z niewielkim wsparciem systemowym. Nova Praxis wspiera firmy w digitalizacji procesów, tj. zamianie wszelkie formy informacji papierowej w cyfrową, a zawarte w mailu informacje w uporządkowaną strukturę informacji. Przeciętnie pracownik poświęca ok 0,5-1h na szukanie informacji w ciągu dnia. Dzięki digitalizacji procesów biznesowych każdą informację zawartą w dokumentacji firmy pracownik znajdzie w kilka chwil.
Szczegółowy zakres usługi
Poniżej prezentujemy kolejne kroki, w jakich realizujemy usługi w ramach typowego projektu:
Krok 1 – audyt funkcjonowania organizacji pod digitalizację procesów, czyli diagnoza sposobu obiegu dokumentów w firmie oraz poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w firmie.


Krok 2 – projekt przepływu informacji, czyli analiza procesów TO BE, związana z docelowym projektem przepływu informacji między stanowiskami w firmie ze wskazaniem miejsc gdzie papier zastąpi elektroniczny obieg dokumentów oraz gdzie będą zastosowane roboty software’owe RPA do automatycznego przetwarzania informacji.
Krok 3 – dobór właściwego oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów, przykładowo wykorzystanie platformy File Maker, umożliwiającej tworzenie spersonalizowanych formularzy, raportów, wykresów czy importu danych z plików Excel lub z innych programów.

Krok 4 – wdrożenie digitalizacji w organizacji, czyli konfiguracja urządzeń skanujących, szkolenia i warsztaty dla użytkowników, procedury i instrukcje jak postępować przy obsłudze dokumentów z nowym rozwiązaniem informatycznych, raport z badania audytowego.
Zachęcamy do skorzystania z usługi digitalizacji biznesu świadczonej przez profesjonalistów w zakresie usprawniania pracy przedsiębiorstw Nova Praxis.
Certyfikacja MSUES 2.0
Uprawniony audytor standardu MSUES 2.0
Twoja droga do Bazy Usług Rozwojowych
Dlaczego certyfikacja MSUES jest kluczowa?
Dostęp do BUR
Umożliwia wpis do Bazy Usług Rozwojowych i świadczenie usług z dofinansowaniem publicznym
Wiarygodność
Podnosi prestiż firmy w oczach klientów indywidualnych i biznesowych dzięki potwierdzonej jakości
Wysokie Standardy
Potwierdza spełnianie 20 standardów w 4 obszarach: organizacyjnym, kadrowym, edukacyjnym i ewaluacyjnym
Przewaga Konkurencyjna
Możliwość posługiwania się znakiem jakości MSUES w materiałach marketingowych
Jak przebiega audyt MSUES?
Samoocena
Wypełnienie formularza samooceny i sprawdzenie wymagań formalnych
Zamówienie
Złożenie zamówienia i ustalenie terminu audytu z audytorem
Audyt
Weryfikacja dokumentacji, wywiady i wizytacja usługi rozwojowej
Raport
Otrzymanie raportu z oceną zgodności i rekomendacjami w 48h
Wybierz wariant audytu
Audyt MSUES 2.0
- Weryfikacja 20 standardów MSUES
- Audyt w Krakowie lub online
- Raport w 48h
- Rekomendacje działań dostosowujących
- Wsparcie w procesie certyfikacji
Audyt MSUES 2.0 + BUR
- Wszystko z wariantu Standard
- Dodatkowa weryfikacja zgodności z regulaminem BUR
- Doświadczenie w audytach BUR dla PARP
- Przygotowanie do kontroli BUR
- Kompleksowe wsparcie eksperckie
Dlaczego Nova Praxis?
Szybko
Start audytu do 48h od złożenia zamówienia
Raport audytu do 48h od zakończenia
Doświadczenie
Uprawniony audytor MSUES od 2023 r.
Audyty w całej Polsce
Weryfikacja z regulaminem BUR
Nasi audytorzy przeprowadzali audyty podmiotów w BUR dla PARP
Najczęstsze pytania
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Chcesz przygotować się do audytu? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!