Zdalna realizacja usług – jak do tego podchodzimy?

Choć dla wielu osób wydaje się banalne stwierdzenie, że można realizować usługi zdalnie w czasie pandemii COVID-19, ale wciąż nie jest to realizowane w pełni profesjonalnie. Wykorzystanie kiepskiej jakości kamerki w komputerze, czy zastosowanie kamery internetowej za 300-400 zł nieco poprawia efektu. Odbiorca ma wciąż wrażenie, że nie jest to czego by oczekiwał.

Nova Praxis zdecydowała się na kroki aby zapewnić pełną gotowość do realizacji usług doradczych i szkoleniowych zdalnie. W tym celu stworzyliśmy mini-studio nagrań, które zawiera:

  • nagrywanie z dwóch kamer równolegle
  • dwie kamery 4K
  • zastosowanie zastosowanie zaangażowanego oprogramowania do miksowania obrazu dźwięku on-line
  • filowanie w trybie streamingu on-line
  • wykorzystanie trybu green screen do „wycinvnania” tła podczas nagrań instrukcji on-line
  • dwa screeny
  • odsłuch 
  • podgląd nagrań
  • doświetlenie poprzez softboxy
  • nagrywanie warsztatów i szkoleń on-line i udostępnianie ich uczestnikom
  • dostosowanie materiałów szkoleniowych do wersji digital
  • transmisja nagrań w jakości Full HD 1080.

proces - co o nim wiemy

Transmisja on-line szkoleń czy usług doradczych musi zapewnić klientom poczucie, że nie tracą na odbiorze samej usługi. Dlatego, staramy się robić co w naszej mocy aby zwiększać jakość świadczonych usług on-line, a zwłaszcza w okresie ograniczeń związanych z pandemią COVID-19, kiedy nie ma możliwości spotkań z uwagi na ograniczenia określane w rozporządzeniach  rządu.

 

Zależy na bezpieczeństwie pracowników Nova Praxis i pracowników naszych klientów, dlatego  w przypadku konieczności spotkania na miejscu stosujemy obowiązujące wytyczne i zasady bezpieczeństwa określone przez Ministerstwo Zdrowia oraz wytyczne WHO stosując między innymi odpowiedni dystans, maski FFP2, rękawiczki jednorazowe, ale też oczekujemy odpowiedzialnego zachowania po stronie naszych klientów.

Dobieramy w tym trudnym czasie sposób komunikacji adekwatny do możliwości danym momencie