Misja firmy

Misją firmy Nova Praxis jest dostarczenie średnim i dużym firmom sprawdzonych, wiarygodnych rozwiązań usprawniających ich działanie w obszarze procesów biznesowych, produkcyjnych, oraz procesów wspierających na każdym etapie ZMIANY jaką przeprowadza firma.

Dostarczamy kompleksowych narzędzi do analizy i pomiaru procesów w firmach

Mierzymy każdą aktywność pracowników

Wspieramy firmy we wdrożeniu ZMIAN: organizacyjnych, finansowych, przekształceniach, sukcesji pokoleniowej, przy wdrożeniu innowacji produktowych, przy wdrażaniu systemów informatycznych, digitalizacji przedsiębiorstw oraz przy zmianach procesowych w każdym rodzaju przedsiębiorstwa w oparciu o innowacyjne narzędzia.
 

Kulki Niebieskie

 

Każdy projekt realizowany we współpracy z nami należy traktować jako inwestycję, która musi się zwrócić w jak najkrótszym czasie. Mamy tego świadomość, dlatego wynik naszych prac musi zapewnić naszym klientom wymierne korzyści ekonomiczne zarówno w obszarze procesów biznesowych (krótszy czas obsługi procesów biznesowych, sprawniejsza obsługa klientów) jak i w obszarze usprawnienia procesów wspierających poprzez zwiększenie efektywności działów backoffice, automatyzację czy obniżenie kosztów operacyjnych.

Nasze usługi można podzielić na dwie kluczowe fazy wdrażania zmian:

  • Planowanie zmian (kolor jasnoniebieski)
  • Wdrożenie zmian (kolor ciemnoniebieski)

 

Diagram

Wizja firmy

W firmie Nova Praxis nieustannie dążymy do dostarczania firmom kompleksowych rozwiązań umożliwiających efektywne przeprowadzanie zmian i transformacji. Nasze usługi obejmują wszystkie etapy tego procesu: od audytu oceny dojrzałości organizacji, poprzez identyfikację kluczowych obszarów wymagających modyfikacji, poprzez projektowanie i wdrażanie zmian, aż po ich monitoring wdrażania zaplanowanych zmian. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia na każdym etapie transformacji, tak aby nasi klienci mogli czuć się pewnie i kontrolować cały proces wdrażania zmian – od samego początku aż po osiągnięcie zamierzonych celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych.

Nieustannie od ponad 10 lat inwestujemy w narzędzia i nowe technologie, które mają zaimplementować naszą wiedzę w środowisku naszych klientów. Dlatego też, wykorzystujemy własne autorskie rozwiązania, ale też wspieramy się sprawdzonymi dostawcami systemów do modelowania i symulacji procesów, implementacji przebiegów procesów biznesowych, digitalizacji dokumentacji, tworzenia aplikacji biznesowych czy oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw w oparciu o wskaźniki finansowe.

Wsparcie ekspertów Nova Praxis ma dać klientom poczucie kontroli nad całym procesem Business Change od idei po pełne wdrożenie zaplanowanych zmian ale przy założeniu, że zmiany są osiągalne przy danych warunkach biznesowych – co jest niezmiernie ważne dla wielu firm „Powiedzcie nam czego nie wdrażać….”  i my to potrafimy wskazać.

Strategia NPX 2024 25.1

Dążymy do ciągłego podnoszenia jakości naszych usług, poprzez system zarządzania jakością. Sposób działania i wyniki naszych usług poddajemy zewnętrznej certyfikacji i ocenie przez niezależne instytucje:

  • 2023
    • Tytuł „Złote Godło 2023” w kategorii QI SERVICES usługi najwyższej jakości dla usługi „Wartościowanie stanowisk pracy”
    • Perła Biznesu 2023
    • Business Management Consultancy Firm of the Year 2023 (Easter Europe)
  •  2022
    • Tytuł „Złote Godło 2022” w kategorii QI SERVICES usługi najwyższej jakości dla usługi „Sukcesja w firmach rodzinnych”
    • Laur Eksperta 2022
  •  2021
    • Polska Nagroda Jakości 2020/21
  • 2020
    • Firma uzyskała certyfikat SUS 2.0 na usługi szkoleniowe i doradcze
    • Tytuł „Złote Godło 2020” w kategorii QI SERVICES usługi najwyższej jakości dla usługi „Analiza, pomiar i optymalizacja procesów biznesowych”
 

Zaufali nam

asseco poland
Bank Spółdzielczy w Brodnicy
Bayer
Budimex
Dobry Lekarz
DRE
elzab
EuroCash
Frapol
piekarnia cukiernia grzybki cichowski
HRK
HUGO TRANS
ING Bank
IRIS
Komserwis
Luxmed
Mando
MoBruk
Onet
Salumanus
PARP grupa PFR
Pepsico
pgf - polska grupa farmaceutyczna s a
pepco
PKP Informatyka
rafko grupa pbg
Trefl
TVN
WKRUK
 

Wyróżnienia i certyfikaty

W kwietniu 2019r. firma zdobywa nagrodę Geparda Biznesu 2018r. za dynamiczny rozwój w woj. małopolskim. W październiku 2019 spółka zdobywa nagrodę Lidera Konkurencyjności 2019r. przyznaną przez Polską Agencję Przedsiębiorczości. W lutym 2020 firma zdobywa nagrodę Złote Godło w kategorii QI SERVICES za usługę „Analiza, pomiar i optymalizacja procesów”, a w kwietniu firma otrzymuje nominację do nagrody „Zasłużony dla inteligentnego rozwoju” za innowacyjne podejście do pomiaru procesów.

W lipcu 2020 firma otrzymuje nominację do nagrody „Ambasador innowacyjności” za rozwiązanie do analizy oporu pracowników przed zmianami, co w konsekwencji pozwala unikać zmian, które już na starcie spowodują duży opór i dalsze zmiany już na pewno nie dojdą do skutku. Narzędzie do analizy oporu pracowników przed zmianami bazuje na modelu Beckhard-Harris’a. W lipcu 2020 firma otrzymuje nagrodę Made in Poland 2020 za wspieranie polskich firm. Cyklicznie rod do roku otrzymujemy Certyfikat Wiarygodności Biznesowej.

Perla Biznesu 2023

Nagroda Perła Biznesu 2023

QI 2023

Złote Godło 2023 w kategorii QI SERVICES  usługi „Wartościowanie stanowisk pracy”

Nagroda Przedsiębiorstwo Przyszłości 2023

Business Management Consultancy Firm of the Year” 2023/24

Chairperson

Nagroda Business Consulting Chairman of the Year 2021 (Poland): Konrad Bajor przyznana przez miesięcznik CEO Monthly za determinację i wysiłek podjęty przy wdrażaniu nowych rozwiązań

Certyfikat

Nagroda – Polska Nagroda Jakości 2020 przyznana przez Polską Agencję Przedsiębiorczości za wdrożone działania podnoszące jakość oferowanych usług.

Wyróżnienie Złote Godło

Tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QI SERVICES usługi najwyższej jakości: Analiza, pomiar i optymalizacja procesów biznesowych.

Nagroda - Gepard Biznesu 2018

Nagroda – Gepard Biznesu 2018 przyznana dla dynamicznie rozwijającej się firmy w woj. małopolskim.

Nagroda - Lider Konkurencyjności 2019

Nagroda – Lider Konkurencyjności 2019 przyznana w ramach VII Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości za innowacyjne usługi, dynamiczny rozwój spółki oraz podjęte działania eksportowe w 2019r.

Certyfikat SUV 2.0

Certyfikat SUS 2.0 określa wymagania wobec firm szkoleniowo-rozwojowych (prowadzących usługi szkoleniowe, coachingowe, doradcze, e-learningowe itp.) w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji oferowanych usług.

Zlote QI 2023 2

W 2023 roku otrzymaliśmy Złote Godło w kategorii QI SERVICES za usługi Pomiaru procesów biznesowych!

Certyfikat Wiarygodności Gospodarczej

Certyfikat wiarygodności gospodarczej przyznany przez firmę Bisnode za bardzo dobre wyniki finansowe oraz wysoką moralność płatniczą (jak czytamy w uzasadnieniu  przyznania certyfikatu).

 

Udział w konferencjach

Firma Nova Praxis od wielu lat uczestniczy w licznych konferencjach poświęconych podnoszeniu efektywności zasobów ludzkich.

EFG

III Międzynarodowe Forum Gospodarcze – Panel dyskusyjny „Jak zostać konkurencyjnym”

Konferencje NovaPraxis

VII Kongres
Udział w panelu „Forum Eksportowe”
Laureat nagrody „Lider Konkurencyjności 2019”

Konferencje NovaPraxis

Europejskie targi branży HR – Zukunft Personal 2019
Stoisko wystawiennicze
„Targi branżowe Zukunft Personal 2019”

Konferencje NovaPraxis

III Analiza danych dla HR Managera – XII.2017
Główny Partner
„Jak HR może podnieść efektywność pracy o 20%, czyli wnioski z projektów doradczych Nova Praxis.”

Konferencje NovaPraxis
Konferencje NovaPraxis

Europejski Kongres Gospodarczy – V.2017
Panel ekspertów

Konferencje NovaPraxis

XXV Kongres Kadry – V. 2017
Brązowy Partner konferencji
„HR podnosi efektywność firmy o 20% – jak to zrobić?”

Konferencje NovaPraxis

BPM TRENDS – VI Edycja 2016
Brązowy Partner
„Efektywne zarządzanie procesami”

Konferencje NovaPraxis

Process & Operation Excellence Summit 2016
Srebrny Partner
„Pomiar procesów – gwarancja szybkiego podniesienia efektywności.”

 

Co nas wyróżnia

bulb

Łączymy biznes z metodyką i technologią – rozumiemy cele biznesowe, to im podporządkowujemy wdrażane metodyki i rozwiązania informatyczne

checkmark

Dzięki naszym usługom i rozwiązaniom pomagamy klientom osiągnąć wymierne korzyści biznesowe

contacts

Doceniamy czynnik ludzki, wiemy że obok procedur równie ważna jest motywacja pracowników

podium

Nasze podejście do pomiaru i analizy procesów to inwestycja z szybkim zwrotem < 3 miesięcy

podium

Nasze rekomendacje zmian optymalizacyjnych są poparte konkretnymi liczbami z pomiaru procesów

settings

Skupiamy się na podnoszeniu efektywności pracy – zwracamy szczególną uwagę na dublowanie tej samej pracy w różnych działach, obsługa papieru, realizacja prac poniżej średniej efektywności, nadmierny przerost struktur, nieefektywny przepływ informacji, etc.

ios-person-add

Podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego klienta

swap

Wspieramy klientów w przeprowadzaniu zmian

ios-people

Wspieramy firmy rodzinne. Jesteśmy operatorem projektu „Sukcesja w firmach rodzinnych – wsparcie przejścia między generacjami

ios-ribbon

Zależy nam na ciągłym podnoszeniu jakości oferowanych usług. Dlatego wciąż doskonalimy nasze narzędzia i nasze techniki doradcze.